sunnuntai 12. kesäkuuta 2016

Vauhdin hurmaa...

muttei mulla. Siskolla on skootteri, kun ikä ei ihan vielä riitä autoiluun. Kukapa miespuolinen ei siitä olisi kiinnostunut, niinpä munkin oli käytävä kokeilemassa, miltä tuntuu istua skootterin päällä. Kyytiin en uskaltaisi, vaikka siellä Sofin synttäreillä kissatädit olivat kuulemma miettineet, miten kissan saisi skootterin kyytin.




Eilen mamma, iskä ja sisko olivat siellä dogi-ihmisillä katsomassa jalkapalloa. Sitä henkilökunta saakin seurata ihan rauhassa, kun se ei herätä niin suuri tunteita kuin jääkiekko ja pienet kissapojat saavat näin olla rauhassa. Tässä sen talon valtiatar Milla, jota sisko näyttääkin paijaavan. On Milla meilläkin käynyt, mutta mulla on kissamaisen vahvat mielipiteet siihen asiaan, siis muutama venäläinen suhu-ässä...





Tässä kuvassa kotiväki koittaa hyvitellä mua, kun oli poissa koko illan. Kaikki meni hyvin siihen saakka, kun mamma lähestyi sen keltaisen kanssa. Mun oli ihan pakko kääntää pää pikaisesti pois, ettei menis liian hempeäksi.


Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! Mulla jatkuvat lokoisat oltavat, sillä me ollaan miehissä kotona tämäkin viikko. - Alex

12 kommenttia:

  1. Mikä se keltainen on? Kamera? Tottakai kaikki kulkupelit pitää tarkastaa! - Pepsi ja Max

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just se, kamera! Mamma koittaa hämätä mua, mut mä tiedän :)

      Poista
  2. Kyllä sä sopisit sinne skootterin kyytiin hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon sellainen nössö, etten uskalla. Jos sisko vaikka kaahii ...

      Poista
  3. Koristat hienosti skootteria! Milla on kans aika söpö, vaikka ymmärrämme, että päästit muutaman kunnon suhuässän, jos tunki sun reviirille.

    VastaaPoista
  4. Koristeena olo riittää :)

    Mä sanon kaikille samalla tavalla, jos tulevat mun reviirille ...

    VastaaPoista
  5. Oi miten machon näköinen oot skootterin päällä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi Minni, kiitos! Kyl mä taidan kuitenkin olla vaan enemmän tällainen peräkammarin poika ;)

      Poista
  6. Aika cooleja skootterikuvia - ja aikamoisen söpö tuo koirakaverikin, joskin ymmärrän, että kannattaa varalta vähän suhauttaa ässää. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, Milla on söpö, mut mä suhautan kaikille, jotka tulevat mun huudseille :)

      Poista

Kiva, kun kävit! Kiva, kun kommentoit!