sunnuntai 4. syyskuuta 2016

Lämpöä!

Iskä ei ole suostunut lämmittämään uunia, joten vielä en ole päässyt uunin pankolle lämmittelemään. Viime viikonloppuna oli sen verran viileää, että koitin etsiä sitten lämpöä muualta. Iskän läppäri sopi mun mielestä tähän tarkoitukseen oikein hyvin. Noin aurinkoa vasten otettuna kuvat eivät ole ihan priimatasoa, mutta niin meidän mamman näköisiä.


Iskä tartti läppäriään, kun ne alko mamman kanssa kattoo jotain Foylen sotaa. Mä koitin sitten lämmitellä pöydällä auringon säteissä.





Noi narsissit on ihan tekokukkia, mutta ne on mamman mielestä niin hyvän värisiä, joten ovat saaneet jäädä.

Mulla oli eilen varsinainen juhlapäivä: mamma rapsutti masusta ja samanaikaisesti iskä leuan alta. Kaiken lisäksi sisko otti kuvaa. Kaikki touhus siis mun ympärillä. Mitä muuta kissapoika vois toivoa? Täytyy kyllä myöntää, että tää taitaa olla näitä lellipoikien etuoikeuksia :)


Tänään meillä on toisenlainen juhlapäivä. Nuorempi sisko täyttää 18-v.


Hyvää syksyn alkua kaikille!

14 kommenttia:

  1. Oot sä oikea lellipoika, onnekas. Me joudutaan aina jakamaan kaikki hellittelyhetket...
    - Rokkimimmit -

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, vähän mää oon sellainen, mutta toisaalta olis kivaa, että olis kissakaveri, jonka kanssa vois leikkiä :)

      Poista
  2. Oi,kunnon hemmottelurapsutuspalvelu! Saitko säkin kakkua! - Pepsi ja Max

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, en saanut, kun mä olin saunassa pakosalla. Mä kun en oikein tykkää vieraista...

      Poista
  3. Kyllä sun kelpaa, kun noin kovasti rapsutetaan ja on vielä kakkuakin... - Peppi

    VastaaPoista
  4. Joo, läppärin päällä on hyvä lämmitellä, mut jotenkaan ihminen ei tykkää jos sen läppärin päällä makoilee. Kokeilis ite, niin huomais miten hauskaa se on.
    Kai sä annoit sille siskolle oikein kunnon synttärihalipusut?
    -P&P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva paikka, mutta yleensä tulee huutia, jos sen päälle erehtyy menemään ja ainakin, jos on laittanut omat asetukset :)

      Poista
  5. Lellipoika :) Mutta pitäähän noin komeaa poikaa ny leilliäkin, mieluiten useamman käden voimin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä vähän oon tällainen ... Ja ihan punastun, kun komeaksikin kehutaan :)

      Poista
  6. Tuplalelliä, ihan parasta! Siinä kissa on paikallaan, kaikkien palvelijoiden huomion keskipisteenä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä...mikäs mun tässä köllötellessä olkkarin pöydällä mamman ja iskän rapsuttaessa :)

      Poista
  7. Ihan luksusta, kolme ihmistä vain sua varten! :) Onnittelut siskolle omana isona juhlapäivänään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvin onkin mulla asiat, ei käy kieltäminen :)

      Kiitokset siskon puolesta!

      Poista

Kiva, kun kävit! Kiva, kun kommentoit!